Renault Trafic E-TECH Leasen 52 kWh
Elektrische bedrijfswagen overzicht
Laadvermogen
n.n.b.
Actieradius
297 km
Trekgewicht
n.n.b.
Laadvolume
n.n.b.
Laadsnelheid AC (0-100%)
n.n.b.
Operationele lease
vanaf € 660,34 / maand | |
---|---|
Duur | 60 maanden |
Aantal kilometers | 10.000 km/jaar |
Financial lease
Looptijd | Prijs vanaf | |
---|---|---|
72 maanden | € | 479,16 |
60 maanden | € | 540,96 |
48 maanden | € | 634,35 |
36 maanden | € | 790,93 |
De maandprijs is berekend met de “aanschafprijs” met een aanbetaling van 25% en een slottermijn van 20%.
Alle prijzen zijn per maand en excl. Btw. Aan de prijzen kunnen geen rechten ontleend worden. Tevens kunnen prijzen door de huidige subsidies gunstiger uitvallen!
Praktische actieradius tussen 297 km *
Winter - Stadsverkeer | n.n.b. |
Winter - Snelwegverkeer | n.n.b. |
Winter - Gecombineerd verkeer | n.n.b. |
Zomer - Stadsverkeer | 297 km |
Zomer - Snelwegverkeer | n.n.b. |
Zomer - Gecombineerd verkeer | n.n.b. |
Accu en opladen
Battery capaciteit | 52 kWh |
Laadvermogen AC | n.n.b. |
Laadsnelheid AC (0-100%) | n.n.b. |
Laadvermogen DC | n.n.b. |
Laadsnelheid DC (0-80%) | n.n.b. |
Prestaties
Totaal vermogen | 90 kW / 123 pk |
Topsnelheid | n.n.b. |
Totaal koppel | n.n.b. |
Laadvolume | n.n.b. |
Laadvermogen | n.n.b. |
Trekgewicht | n.n.b. |
Afmetingen en gewicht
Lengte | 5080 mm |
Breedte | 2283 mm |
Hoogte | 1967 mm |
Wielbasis | 3098 mm |
Draaicirkel | n.n.b. |
Mogelijke zitplaatsen | 3 |
Maximale laadlengte | 2937 mm |
Maximale laadbreedte | 1662 mm |
Maximale laadhoogte | 1387 mm |
Dorpelhoogte | 552 mm |
De Renault Trafic E-TECH is een elektrische bestelwagen die in 2023 op de markt is gekomen. De Trafic is een populaire keuze voor bedrijven en particulieren, en de elektrische versie biedt een aantal voordelen ten opzichte van de benzine- of dieselvariant.
De Renault Trafic E-TECH is verkrijgbaar in twee lengtematen (5,08 en 5,48 meter) en twee hoogtematen (1,967 en 2,498 meter). De laadruimte varieert van 5,8 tot 8,9 kubieke meter. De Trafic is ook verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, waaronder een gesloten bestelwagen, een chassiscabine en een dubbele cabine.
De Trafic E-TECH wordt aangedreven door een elektromotor met een vermogen van 122 pk en een koppel van 245 Nm. De motor is gekoppeld aan een batterijpakket van 52 kWh, waarmee de Trafic een actieradius van tot 297 kilometer (WLTP) heeft.
De Trafic E-TECH is uitgerust met een aantal functies die het rijden met een elektrische auto gemakkelijker en comfortabeler maken. Zo is de auto voorzien van een warmtepomp, die zorgt voor een efficiënte verwarming in de winter. De Trafic heeft ook een speciale Eco-modus, die de actieradius vergroot.
Verschillende Uitvoeringen voor verschillende behoeften
De Renault Trafic E-Tech Electric zal verkrijgbaar in verschillende configuraties om aan de diverse eisen van ondernemers te voldoen. De vanafprijs zal rond de € 41.000,- bedragen. De verschillende configuraties vind je hieronder, de prijzen zullen later volgen.
1. E-TECH Electric 100 GB L1H1 T29: Deze versie is ideaal voor wie op zoek is naar een compacte en wendbare bestelwagen. Met zijn gesloten bestelruimte (GB) biedt hij voldoende laadcapaciteit en flexibiliteit voor stedelijke leveringen.
2. E-TECH Electric 100 GB L2H1 T29: Als je meer laadruimte nodig hebt dan de L1H1, maar toch een gemakkelijk te manoeuvreren voertuig wilt behouden, is deze L2H1-configuratie een uitstekende keuze.
3. E-TECH Electric 100 GB L2H2 T29: Voor bedrijven met extra hoge ladingen biedt de L2H2-configuratie voldoende hoogte in de laadruimte zonder concessies te doen aan wendbaarheid. Ideaal voor koeriersdiensten en goederentransport.
4. E-TECH Electric 100 DC L1H1 T29: Als je personeel wilt vervoeren terwijl je nog steeds goederen kunt laden, is de dubbele cabine (DC) L1H1 de juiste keuze. Deze configuratie combineert passagiersruimte met laadvermogen.
5. E-TECH Electric 100 DC L2H1 T29: Voor meer passagiersruimte en laadcapaciteit is de DC L2H1 een uitstekende keuze. Het biedt plaats aan meerdere werknemers en heeft nog steeds voldoende ruimte voor vracht.
6. E-TECH Electric 100 PC L2H1 T29: Als je behoefte hebt aan een platformcabine (PC) voor aangepaste opbouw of specifieke bedrijfseisen, biedt de PC L2H1-configuratie maximale veelzijdigheid.
Voordelen van de Renault Trafic E-TECH
De Renault Trafic E-TECH biedt een aantal voordelen ten opzichte van de benzine- of dieselvariant. Zo is de elektrische versie goedkoper in de aanschaf en heeft hij lagere gebruikskosten. De Trafic E-TECH is ook schoner en produceert geen lokale emissies.
De Trafic E-TECH is een goede keuze voor bedrijven en particulieren die op zoek zijn naar een efficiënte en duurzame bestelwagen. De auto is ruim, krachtig en heeft een actieradius die voor veel zakelijke ritten voldoende is.
De Renault Trafic E-Tech Leasen bij Leasegarage?
Bij Leasegarage bieden we jou de kans om de revolutionaire Renault Trafic E-Tech te leasen en voorop te lopen in de wereld van elektrisch bedrijfsvervoer. Profiteer van milieuvriendelijk rijden, lagere bedrijfskosten en de nieuwste technologieën, allemaal tegen een betaalbare prijs.
Meer informatie of een vrijblijvende offerte? Neem dan gerust contact met ons op!
Nieuws over de Renault Trafic E-TECH
Top 5 nieuwe elektrische bedrijfswagens in 2024!
10-01-2024 10:30:43Met het oog op de zero emissie zones in 2025 kiezen steeds meer ondernemers en bedrijven voor een elektrische bedrijfswagen. Ook in 2024 zullen weer nieuwe modellen hun intrede maken op de elektrische markt. In deze blog hebben we onze top 5 gemaakt van elektrische bedrijfswagens die in 2024 nieuw op de markt komen. Uiteraard zijn al deze modellen tegen een scherp tarief te leasen ... lees meer >>
Renault Master compleet vernieuwd met 400 km rijbereik!
21-11-2023 15:40:38Het heeft maar liefst 13 jaar geduurd maar eindelijk heeft Renault de Master volledig vernieuwd. Goed nieuws want de Renault Master krijgt extra ruimte en de elektrische variant en groter rijbereik! Opwindend nieuws van Renault: na ruim dertien jaar heeft de Renault Master een volledige make-over gekregen. De grootste bestelbus van Renault ondergaat niet alleen een opvallende transformatie aan de buitenkant, maar volgt ook duidelijk het ... lees meer >>