De Nieuwe Maxus eDELIVER 3

De Nieuwe Maxus eDELIVER 3

Geen CO2-uitstoot, geen fossiele brandstoffen maar duurzame goedkope energie via stille elektromotoren in de eDELIVER 3. De Maxus eDELIVER 3 is een koploper op het gebied van compacte elektrische bestelwagens met oog op milieuvriendelijk transport voor kortere afstanden. Met de Maxus eDELIVER 3 begint de toekomst hier en nu.

Een krachtige motor waar je u tegen zegt

De eDELIVER 3 is uitgerust met een krachtige stille elektromotor met een vermogen van 90 kW (122 pk) en een koppel van 255 Nm, Daarmee zorgt Maxus voor een pittig acceleratievermogen en een ongezien klimvermogen. De topsnelheid is begrensd op 120 km/u en de eDELIVER 3 heeft geen moeite met een hellingshoek tot 25% (lange versie) of zelfs 30% (compacte versie). En dat 100% elektrisch!

100% kracht met 0% uitstoot

Maxus is in Europa nog niet zo bekend als in China. Het merk behoort tot SIAC Motor die in 2019 meer dan 7 miljoen voertuigen verkocht. De aankomende tijd gaat Maxus hard aan de slag om zijn elektrische bestelwagens populairder te maken op de Europese markt. Maxus streeft met de eDELIVER 3 naar een ideale compacte bestelwagen die milieuvriendelijk transport mogelijk maakt. Hierbij wordt enkel gebruik gemaakt van een krachtige elektromotor waardoor CO2-uitstoot en fossiele brandstoffen verleden tijd zijn. Op naar een generatie met goedkopere energie en stille elektromotoren met minder onderhoud.

Een elektromotor die een radius tot 342 km genereert

Door de krachtige elektromotor van de Maxus eDELIVER 3 wordt een actieradius behaald van 342 km volgens de WLTP-stadscyclus of 240 km WLTP gecombineerd. Maxus geeft klanten daarnaast de keuze tussen twee batterijcapaciteiten: 35 kWh of 53kWh.

Maxus eDELIVER 3 batterij  Maxus eDELIVER 3 laadpoort

De nieuwste ternary lithium ion batterij

doormiddel van het gebruik van de nieuwste ternary Lithium ion batterij biedt Maxus vrijwel een onbeperkt aantal oplaadmomenten. Tevens geeft Maxus maar liefst acht jaar garantie op de batterij.

Veel oplaadmogelijkheden met de Maxus eDELIVER 3

De elektromotor van de Maxus eDELIVER 3 met 90 kw (122 pk) moet natuurlijk ook opgeladen worden. Hiervoor biedt Maxus verschillende mogelijkheden.

AC opladen (7,2 kW)

de eDELIVER 3 wordt vooraan achter het klepje met het Maxus logo opgeladen. Hier bevinden zich de laadpoorten. Bij langzaam opladen doormiddel van een wallbox en geïntegreerde 7,2 kW AC-oplader, duurt het laden niet langer dan 6 uur voor de batterij van 35 kWh en 8 uur voor de batterij van 53 kWh.

DC opladen - 45 minuten tot 80% laden

80% opladen binnen 45 minuten zegt genoeg. Precies genoeg tijd voor een kop koffie met een klant of een tussentijdse lunch. Daarna weer de weg op met een opgeladen batterij. Dit wordt bereikt doormiddel van een snellader.

Recuperatief remmen

De Maxus eDELIVER 3 is ook uitgerust met twee rijmodi (normaal of eco) en drie modi voor energierecuperatie (licht, medium of sterk). De keuze ligt dan ook bij jou. Zeker bij stadsverkeer is dit enorm interessant. Kies je voor een zeer zuinige rit? En hoeveel energie wil je bij het remmen recupereren?

Prioriteit voor veiligheid doormiddel van moderne rijhulpsystemen

De Maxus eDELIVER 3 is standaard uitgerust met een uitgebreid actief veiligheidspakket. De uitrusting omvat ESP, ABS en andere systemen. Hiermee streeft Maxus op een zo veilig mogelijke rit voor zowel jezelf, je passagiers als medeweggebruikers.

Elektronisch stabiliteitsprogramma (ESP)

Maxus eDELIVER 3

ESP bewaakt en regelt de stabiliteit van jouw eDELIVER 3 bij moeilijke bochten, uitwijkmanoeuvres of een verraderlijk wegdek. Het ESP-systeem zorgt er uiteindelijk voor dat de bestelbus ook daadwerkelijk dezelfde kant op gaat als de richting die jij als bestuurder met het stuur aangeeft. Dit klinkt vanzelfsprekend maar tijdens plotselinge situaties kan een ESP-systeem van grote meerwaarde zijn.

Remkrachtondersteuning (ABS)

ABS, ook wel antiblokkeersysteem, zorgt ervoor dat de Maxus eDELIVER 3 een noodstop kan permitteren zonder dat de wielen blokkeren. Zo kan je bij hard en bruut remmen nog steeds stuurmanoeuvres uitvoeren om een obstakel te ontwijken.

Remkrachtverdeling (EBD)

De Maxus eDELIVER 3 is uitgerust met EBD. Een Electronic Brakeforce Distribution (ABS) zorgt voor juiste remkracht en verdeling over de verschillende assen, ook in noodsituaties, afhankelijk van het gewicht van de lading in de laadruimte. Zo kun jij zorgeloos remmen met een volle laadruimte.

Remassistentie (BAS)

Het Brake Assist System (BAS) verraadt zijn functie al grotendeels in zijn benaming: een assistent tijdens het remmen in noodgevallen. Hierbij zal de BAS de remkracht verhogen zodat de eDELIVER 3 sneller stilstaat.

Een kooiconstructie voor ultieme veiligheid

kooiconstructie Maxus eDELIVER 3

Ook heeft Maxus gedacht aan de kooiconstructie van de Maxus eDELIVER 3. Door het gebruik van hoogwaardig staal en aluminium garandeert Maxus een sterke kooiconstructie die jouw kilometers op de weg nóg veiliger maken. De constructie absorbeert de kracht die vrijkomt bij een aanrijding en gaat vervorming tegen. tevens is de Maxus eDELIVER 3 zo ontworpen dat de batterij veilig is verwerkt in het chassis. Airbags voor de bestuurder en de passagier vervolledigen het passieve veiligheidspakket. Kortom kan gezegd worden dat Maxus alles op alles heeft gezet om zowel de bestuurder, passagiers én medeweggebruikers een veiligere rit te bezorgen.

 

Verrassend ruim en een laadruimte afgestemd op europallets

Maxus eDELIVER 3 laadruimte

De Maxus eDELIVER 3 is verkrijgbaar in twee lengtes. De korte wielbasis en de lange wielbasis. De laadruimte van de compacte versie is 218 cm lang en heeft een laadvolume van 4,8 m3.

De lange versie biedt daarentegen een laadruimte van met een lengte van 277 cm en een laadvolume van 6,3 m3.

beide varianten bezitten een maximale laadbreedte van 1665 mm en een breedte tussen de wielkasten van 1220 mm.

Een niet te onderschatte detail: de laadruimte van de Maxus eDELIVER 3 is perfect afgestemd op het standaardformaat van europallets. Bovendien zijn de vloer en wanden van de laadruimte degelijk afgewerkt. Ook is de vloerbekleding voorzien van antislip en kunnen de dubbele deuren 180 graden openen. Om ook op moeilijke bereikbare plaatsen goed en veilig te kunnen laden en lossen is de eDELIVER 3 uitgerust met twee achterdeuren die verschillen in breedte. Het wendbare en compacte karakter maakt de eDELIVER 3 tot een bestelwagen voor veel verschillende beroepen en hoge wendbaarheid in de stad.

Hedendaags design

Om mee te gaan met de tijd is een hedendaags design noodzakelijk die toegankelijk is voor alle bestuurders. De Maxus eDELIVER 3 zet zichzelf op de kaart door een doordachte indeling en comfort in combinatie met een complete uitrusting.

Comfort tot de top

De Maxus eDELIVER 3 munt uit in ergonomie. De ruime, gevormde en verstelbare stoelen geven alle comfort en steun die gewenst is tijdens het rijden. De mooi binnen handbereik zittende knoppen zorgen ervoor dat alles goed te bedienen is en de aandacht op de weg ligt.

Slimme en futuristische werkplek

achteruitrijcamera Maxus eDELIVER 3

Naast comfort biedt de Maxus eDELIVER 3 ook genoeg gemak doormiddel van een slim doordachte werkplek. Hierbij levert Maxus standaard een achteruitrijcamera op een 7 inch touchscreen waarmee je de eDELIVER 3 kinderlijk eenvoudig in de krapste parkeerruimtes manoeuvreert. Dit in combinatie met het overzichtelijke instrumentenpaneel geeft je in één oogopslag alle informatie die je nodig hebt.

Automatisch elektrisch

Met de Maxus eDELIVER 3 is rijden al fijn en comfortabel. Met de handige knop voor de automaat wordt dit gevoel versterkt en is het met dank aan de fluisterstille elektromotor aangenaam stil aan boord.

Een complete uitrusting

Maxus eDELIVER 3 interieur

Maxus vindt comfort, veiligheid maar ook compleetheid enorm belangrijk. Dit is terug te zien in het interieur van de Maxus eDELIVER 3. De verzorgde afwerking en de complete standaarduitrusting doormiddel van airconditioning, stroomvoorziening, usb-aansluiting én radiobediening aan het stuur maken de Maxus eDELIVER 3 compleet genoeg voor elke bestuurder.

7 inch touchscreen

Als laatste maakt de Maxus gebruik van een 7 inch touchscreen die de eDELIVER 3 een futuristische look' geeft. Via het touchscreen kunnen verscheidene instellingen gemakkelijk aangepast worden en wordt een overzichtelijke weergave gegeven van de achteruitrijcamera.

 

Maten en gewichten

Zoals eerder aangegeven onderscheid Maxus twee varianten, de korte wielbasis en de lange wielbasis. De afmetingen van de korte wielbasis zijn 4555 mm (lengte) bij een breedte van 1780 mm en een hoogte van 1895 mm.

Daarnaast biedt de lange wielbasis meer ruimte. De lengte hiervan is 5145 mm en een breedte van 1780 mm. Ook is de lange wielbasis 5 mm hoger wat uitkomt op 1900 mm.

Het maximale bruto laadvermogen hangt af van de batterijcapaciteit én de wielbasis, maar kan wel oplopen tot 1.020 kg bruto laadvermogen.

Maxus eDELIVER 3 laadbak Maxus eDELIVER 3 zijaanzicht opladen Maxus eDELIVER 3

Meer weten over de Maxus eDELIVER 3?

Wil jij meer weten over de Maxus eDELIVER 3 of actuele prijzen bekijken? Klik dan hier!

 


Bekijk ons volledige aanbod van bedrijfswagens

Neem direct contact op

Fleximo B.V. (Bezoekadres)
Jan van der Croonstraat 440a
6001 AH Weert

+31 (0)495 712433

Indien geen gehoor bel
+31 (0)6 43391005 of stuur een mail naar verkoop@fleximo.nl

Bel me terug

Bekijk onze elektrische
bedrijfswagens

overige blogs

De nieuwe Ford E-Transit met meer rijbereik!

De nieuwe Ford E-Transit met meer rijbereik!

SEBA-subsidie (2024) elektrische bedrijfswagen tot € 5.000,-!

SEBA-subsidie (2024) elektrische bedrijfswagen tot € 5.000,-!

Volkswagen ID Buzz AD: de eerste autonome elektrische bedrijfswagen!

Volkswagen ID Buzz AD: de eerste autonome elektrische bedrijfswagen!

Milieuzones Amsterdam

Milieuzones Amsterdam

Switch naar Elektrisch

Switch naar Elektrisch

Nissan Interstar-E: Ruime elektrische bestelwagen met 460 kilometer bereik!

Nissan Interstar-E: Ruime elektrische bestelwagen met 460 kilometer bereik!

Vanafprijs nieuwe Mercedes eSprinter bekend!

Vanafprijs nieuwe Mercedes eSprinter bekend!

Kia onthult Platform Beyond Vehicle op CES in Las Vegas!

Kia onthult Platform Beyond Vehicle op CES in Las Vegas!

Top 5 nieuwe elektrische bedrijfswagens in 2024!

Top 5 nieuwe elektrische bedrijfswagens in 2024!

Vanafprijs Maxus eDeliver7 bekend

Vanafprijs Maxus eDeliver7 bekend

De SEBA-subsidie in 2024: alles wat je moet weten

De SEBA-subsidie in 2024: alles wat je moet weten

Volkswagen teast de nieuwe Transporter! (UPDATE)

Volkswagen teast de nieuwe Transporter! (UPDATE)

Peugeot vernieuwt bedrijfswagens!

Peugeot vernieuwt bedrijfswagens!

Renault Master compleet vernieuwd met 400 km rijbereik!

Renault Master compleet vernieuwd met 400 km rijbereik!

Mercedes eCitan bestelauto van het jaar 2024!

Mercedes eCitan bestelauto van het jaar 2024!

Hondenauto leasen bij Leasegarage!

Hondenauto leasen bij Leasegarage!

Elektrificatie van Bestelauto's in Nederland verdubbeld!

Elektrificatie van Bestelauto's in Nederland verdubbeld!

Maxus T90 EV (Update): Europa's eerste 100% elektrische pick-up!

Maxus T90 EV (Update): Europa's eerste 100% elektrische pick-up!

Maxus e-Deliver 7 leverbaar in 2023 onder de € 47.000,-

Maxus e-Deliver 7 leverbaar in 2023 onder de € 47.000,-

Opel onthult een nieuwe generatie Combo, Vivaro en Movano!

Opel onthult een nieuwe generatie Combo, Vivaro en Movano!

Stellantis Pro One: Een offensief in de wereld van lichte bedrijfswagens!

Stellantis Pro One: Een offensief in de wereld van lichte bedrijfswagens!

Het einde van de vrijstelling: B-rijbewijs geldig voor zware elektrische bestelbussen

Het einde van de vrijstelling: B-rijbewijs geldig voor zware elektrische bestelbussen

Prinsjesdag 2024: Nieuwe Maatregelen voor Bedrijfswagens

Prinsjesdag 2024: Nieuwe Maatregelen voor Bedrijfswagens

Voorlopige prijzen elektrische Renault Trafic E-Tech: vanaf € 41.000,-

Voorlopige prijzen elektrische Renault Trafic E-Tech: vanaf € 41.000,-

Einde SEBA-regeling in 2025: Laatste kans voor subsidies op elektrische bestelauto's!

Einde SEBA-regeling in 2025: Laatste kans voor subsidies op elektrische bestelauto's!

Subsidieregeling voor Elektrische Bestelauto's in 2023 Volledig benut!

Subsidieregeling voor Elektrische Bestelauto's in 2023 Volledig benut!

Vrijstellingen en Ontheffingen voor Toegang tot Zero-Emissie Zones

Vrijstellingen en Ontheffingen voor Toegang tot Zero-Emissie Zones

Radar RD6: Geely's Nieuwste Avontuur in Europa

Radar RD6: Geely's Nieuwste Avontuur in Europa

Mercedes-Benz Vans kondigt elektrische toekomst aan met VAN.EA in 2026

Mercedes-Benz Vans kondigt elektrische toekomst aan met VAN.EA in 2026

Wat is Operational Lease?

Wat is Operational Lease?

Bakwagen leasen? Ontdek de carosserievorm!

Bakwagen leasen? Ontdek de carosserievorm!

BYD ETP3: Elektrische bedrijfswagen komt naar Nederland!

BYD ETP3: Elektrische bedrijfswagen komt naar Nederland!

32% van de ondernemers kiest voor een elektrische bedrijfswagen!

32% van de ondernemers kiest voor een elektrische bedrijfswagen!

Iveco eDaily: Dezelfde Daily als je gewend bent alleen dan elektrisch!

Iveco eDaily: Dezelfde Daily als je gewend bent alleen dan elektrisch!

Ford’s elektrische bedrijfswagens: bekijk de opties!

Ford’s elektrische bedrijfswagens: bekijk de opties!

Bekijk alle elektrische bedrijfswagen van Volkswagen!

Bekijk alle elektrische bedrijfswagen van Volkswagen!

Rijtest Ford E-Transit: nog in transitie

Rijtest Ford E-Transit: nog in transitie

De Toekomst van Bedrijfswagens: Cruciale Informatie voor Ondernemers die een stap voor willen blijven!

De Toekomst van Bedrijfswagens: Cruciale Informatie voor Ondernemers die een stap voor willen blijven!

Maxus e-Deliver 7: De nieuwe middelgrote elektrische bestelwagen!

Maxus e-Deliver 7: De nieuwe middelgrote elektrische bestelwagen!

Maxus GST: nieuwe elektrische pick-up met 1.000 kilometer in aantocht?!

Maxus GST: nieuwe elektrische pick-up met 1.000 kilometer in aantocht?!

Dodge RAM 1500 REV: Groot accupakket en 805 kilometer actieradius!

Dodge RAM 1500 REV: Groot accupakket en 805 kilometer actieradius!

Dit is de nieuwe Ford (E)-Transit Courier!

Dit is de nieuwe Ford (E)-Transit Courier!

Ford presenteert de elektrische Transit Courier

Ford presenteert de elektrische Transit Courier

Volkswagen Bedrijfswagens kondigt geen lange wielbasis aan voor ID. Buzz Cargo

Volkswagen Bedrijfswagens kondigt geen lange wielbasis aan voor ID. Buzz Cargo

Iconische Ford Bronco komt naar Nederland!

Iconische Ford Bronco komt naar Nederland!

Elektrische Nissan Townstar ook leverbaar in Nederland!

Elektrische Nissan Townstar ook leverbaar in Nederland!

Bedrijven opgelet: de Zero-emissiezones komen eraan!

Bedrijven opgelet: de Zero-emissiezones komen eraan!

Dit is de gloednieuwe Mercedes-Benz eSprinter!

Dit is de gloednieuwe Mercedes-Benz eSprinter!

Bedrijfswageninrichting op maat!

Bedrijfswageninrichting op maat!

SEBA-subsidie voor elektrische bedrijfsauto's!

SEBA-subsidie voor elektrische bedrijfsauto's!

Nieuwe Ford Transit Custom: Eerste prijzen bekend gemaakt!

Nieuwe Ford Transit Custom: Eerste prijzen bekend gemaakt!

Elektrische Dodge RAM 1500 pick up!

Elektrische Dodge RAM 1500 pick up!

Kia Niro EV Cargo nieuwe elektrische besteller

Kia Niro EV Cargo nieuwe elektrische besteller

Rijtest Renault Kangoo E-Tech Electric!

Rijtest Renault Kangoo E-Tech Electric!

Nieuwe vrijstellingsregeling voor elektrische 4.2 tons bestelauto's

Nieuwe vrijstellingsregeling voor elektrische 4.2 tons bestelauto's

Veel belovende elektrische bedrijfswagens in 2023!

Veel belovende elektrische bedrijfswagens in 2023!

Beweging in de wereld van Elektrische pickups!

Beweging in de wereld van Elektrische pickups!

Nieuwe Mercedes eSprinter komt 475 km ver op één acculading

Nieuwe Mercedes eSprinter komt 475 km ver op één acculading

Ford E-Tourneo Custom, elektrische bus voor acht personen!

Ford E-Tourneo Custom, elektrische bus voor acht personen!

33 miljoen subsidie voor elektrische bestellers in 2023!

33 miljoen subsidie voor elektrische bestellers in 2023!

Definitief: alleen nog emissievrije elektrische auto's vanaf 2035!

Definitief: alleen nog emissievrije elektrische auto's vanaf 2035!

Nieuwe Mercedes eSprinter vanaf 2023 op de Nederlandse markt!

Nieuwe Mercedes eSprinter vanaf 2023 op de Nederlandse markt!

Prijzen Fiat Doblo en elektrische e-Doblo bekend!

Prijzen Fiat Doblo en elektrische e-Doblo bekend!

BPM-vrijstelling bestelauto's verdwijnt per 01-2025!

BPM-vrijstelling bestelauto's verdwijnt per 01-2025!

Volkswagen ID. Buzz Cargo uitgeroepen tot Interational Van of the Year 2023!

Volkswagen ID. Buzz Cargo uitgeroepen tot Interational Van of the Year 2023!

Ford E-Transit Custom: meer details bekend!

Ford E-Transit Custom: meer details bekend!

Nieuwe Ford Transit Custom in aantocht!

Nieuwe Ford Transit Custom in aantocht!

De XBUS, een elektrische innovatie

De XBUS, een elektrische innovatie

Carver Cargo: de oplossing voor de drukke binnenstad!

Carver Cargo: de oplossing voor de drukke binnenstad!

Volkswagen ID Buzz Pick-up komt steeds dichterbij!

Volkswagen ID Buzz Pick-up komt steeds dichterbij!

Rijtest Mercedes EQV 300 - De personenbus vol Mercedes luxe!

Rijtest Mercedes EQV 300 - De personenbus vol Mercedes luxe!

Rivian levert haar eerste elektrische bestelbussen: Rivian EDV!

Rivian levert haar eerste elektrische bestelbussen: Rivian EDV!

Een facelift voor de Mercedes EQV!

Een facelift voor de Mercedes EQV!

De elektrische Ford Ranger Lighting komt naar Europa!

De elektrische Ford Ranger Lighting komt naar Europa!

Nieuwe Volkswagen Amarok gepresenteerd!

Nieuwe Volkswagen Amarok gepresenteerd!

UITGELICHT: Renault Express

UITGELICHT: Renault Express

Bestselling Compacte Bedrijfswagens van het jaar 2022

Bestselling Compacte Bedrijfswagens van het jaar 2022

Top 5 Compacte Elektrische Bedrijfswagens

Top 5 Compacte Elektrische Bedrijfswagens

Nieuwe generatie Fiat Doblò en e-Doblò!

Nieuwe generatie Fiat Doblò en e-Doblò!

Volkswagen ID. Buzz Cargo verkrijgbaar vanaf € 46.200,-

Volkswagen ID. Buzz Cargo verkrijgbaar vanaf € 46.200,-

Renault Master E-Tech Electric: een nieuwe naam met een verdubbeld rijbereik

Renault Master E-Tech Electric: een nieuwe naam met een verdubbeld rijbereik

Prijzen elektrische Renault Kangoo E-Tech bekend!

Prijzen elektrische Renault Kangoo E-Tech bekend!

Renault Trafic ook elektrisch in 2023: de Renault Trafic E-tech!

Renault Trafic ook elektrisch in 2023: de Renault Trafic E-tech!

Nieuwe Ford ranger raptor nu te bestellen!

Nieuwe Ford ranger raptor nu te bestellen!

Europees Parlement akkoord met Zero-emissie in 2035

Europees Parlement akkoord met Zero-emissie in 2035

Marktaandeel elektrische bestelauto's verdubbeld!

Marktaandeel elektrische bestelauto's verdubbeld!

Ford E-Transit Custom gepresenteerd: tot 380 kilometer elektrisch!

Ford E-Transit Custom gepresenteerd: tot 380 kilometer elektrisch!

Nieuwe Volkswagen Amarok komt eraan!

Nieuwe Volkswagen Amarok komt eraan!

Volgende generatie: Elektrische Ford Transit Custom!

Volgende generatie: Elektrische Ford Transit Custom!

De nieuwe Toyota Hilux Invincible

De nieuwe Toyota Hilux Invincible

Elektrische bedrijfswagens 2023

Elektrische bedrijfswagens 2023

De Renault Express en Renault Kangoo!

De Renault Express en Renault Kangoo!

De nieuwe (elektrische) Nissan Townstar

De nieuwe (elektrische) Nissan Townstar

De Mercedes-Benz eCitan: het nieuwe lid van de eVans-familie

De Mercedes-Benz eCitan: het nieuwe lid van de eVans-familie

Rijtest Opel Vivaro-e Combi: Weinig spanning

Rijtest Opel Vivaro-e Combi: Weinig spanning

Nieuwe Renault trafic leverbaar vanaf 2022

Nieuwe Renault trafic leverbaar vanaf 2022

De Peugeot Expert dubbele cabine is razend populair!

De Peugeot Expert dubbele cabine is razend populair!

De Hiperon carrier, wordt dit de coolste bedrijfswagen?

De Hiperon carrier, wordt dit de coolste bedrijfswagen?

De Toyota Proace is de bestelauto van het jaar 2022!

De Toyota Proace is de bestelauto van het jaar 2022!

De nieuwe Fiat Scudo!

De nieuwe Fiat Scudo!

ID buzz komt zo, icoon wordt up-to-date

ID buzz komt zo, icoon wordt up-to-date

 Mercedes eVito nu met nog meer actieradius!

Mercedes eVito nu met nog meer actieradius!

Renault Master Z.E. komt nu nog verder!

Renault Master Z.E. komt nu nog verder!

Ford E-Transit: De eerste volledig elektrische auto van Ford!

Ford E-Transit: De eerste volledig elektrische auto van Ford!

Renault kangoo E-Tech: 300 km actieradius!

Renault kangoo E-Tech: 300 km actieradius!

Alles over de Toyota Proace Electric

Alles over de Toyota Proace Electric

Citroën onthult de Citroen e-Jumper

Citroën onthult de Citroen e-Jumper

Alles over de nieuwe Citroën ë-berlingo Van

Alles over de nieuwe Citroën ë-berlingo Van

Opel Movano-e

Opel Movano-e

Goedkoopste elektrische bestelauto's

Goedkoopste elektrische bestelauto's

Top 5 beste elektrische bedrijfswagens 2023

Top 5 beste elektrische bedrijfswagens 2023

Mercedes-Benz eCitan

Mercedes-Benz eCitan

Dé Bedrijfsauto voor de startende ondernemer

Dé Bedrijfsauto voor de startende ondernemer

De gloednieuwe Maxus T90

De gloednieuwe Maxus T90

De Nieuwe Citroën e-Jumpy

De Nieuwe Citroën e-Jumpy

Fiat e-Ducato dé bedrijfswagen van 2021?

Fiat e-Ducato dé bedrijfswagen van 2021?

Voordelen elektrische bedrijfswagens

Voordelen elektrische bedrijfswagens

Grootste in zijn klasse: De Peugeot e-Boxer

Grootste in zijn klasse: De Peugeot e-Boxer

De nieuwe Renault Master ZE

De nieuwe Renault Master ZE

De 100% elektrische Mercedes e-Sprinter

De 100% elektrische Mercedes e-Sprinter

De nieuwe Peugeot e-Expert is er eindelijk! Verrassend ruim en modern ingericht

De nieuwe Peugeot e-Expert is er eindelijk! Verrassend ruim en modern ingericht

Alles over de Ford E-Transit

Alles over de Ford E-Transit

Nieuwe bedrijfswagen leasen als startende ondernemer

Nieuwe bedrijfswagen leasen als startende ondernemer

Forse stijging van elektrische bedrijfswagens verwacht

Forse stijging van elektrische bedrijfswagens verwacht

Update: Emissievrije zones komen er aan

Update: Emissievrije zones komen er aan

Alles wat je moet weten over de Peugeot e-Partner

Alles wat je moet weten over de Peugeot e-Partner

Opel Vivaro e leasen?

Opel Vivaro e leasen?

Alles wat je moet weten over de Maxus eDeliver 9

Alles wat je moet weten over de Maxus eDeliver 9

De Maxus eDeliver 3 Lease

De Maxus eDeliver 3 Lease

De populairste elektrische bedrijfswagens van 2021

De populairste elektrische bedrijfswagens van 2021

Een elektrische bestelbus iets voor jou?

Een elektrische bestelbus iets voor jou?

Wat is belangrijk bij de keuze van jouw bestelbus?

Wat is belangrijk bij de keuze van jouw bestelbus?

Alles wat je moet weten over de Nissan e-NV200

Alles wat je moet weten over de Nissan e-NV200

Definitief: Subsidie elektrische bedrijfsauto 2021

Definitief: Subsidie elektrische bedrijfsauto 2021

Nieuwe elektrische bedrijfswagen: Volkswagen e-Crafter

Nieuwe elektrische bedrijfswagen: Volkswagen e-Crafter

De volledig elektrische Opel Combo e

De volledig elektrische Opel Combo e

Huidige beschikbare Renault bedrijfswagens

Huidige beschikbare Renault bedrijfswagens

De volledig elektrische Fiat E-Ducato

De volledig elektrische Fiat E-Ducato

Renault Master ZE createur d'automobiles

Renault Master ZE createur d'automobiles

Duurzaam ondernemen met de Volkswagen e-Crafter lease

Duurzaam ondernemen met de Volkswagen e-Crafter lease

De bestseller van Mercedes maar nu met een elektrisch aandrijflijn!

De bestseller van Mercedes maar nu met een elektrisch aandrijflijn!

Een blik op de Mercedes e-Vito

Een blik op de Mercedes e-Vito

Renault Kangoo ZE leasen?

Renault Kangoo ZE leasen?

Nieuw en 100% elektrisch de Nissan e-NV200!

Nieuw en 100% elektrisch de Nissan e-NV200!

De nieuwe trend van elektrische bedrijfswagens

De nieuwe trend van elektrische bedrijfswagens

De Mercedes Citan oftewel 'De held van  de stad'

De Mercedes Citan oftewel 'De held van de stad'

Alles over de Renault Kangoo

Alles over de Renault Kangoo

WhatsApp met ons!